powered by Agones.gr (Στοιχημα)

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Αρχή με το αριστερό για τις κοριτσάρες μας



Με το αριστερό έκαναν ποδαρικό στο νέο πρωτάθλημα οι κοριτσάρες μας γνωρίζοντας την ήττα με 4:2 από τις Πιερίδες Μούσες στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Β’ Εθνικής κατηγορίας.
Το τελικό σκορ δεν αποδίδει όμως ακριβώς τον αγώνα που ήταν συναρπαστικός στην εξέλιξη. Στο 10ο λεπτό η ομάδα μας βρέθηκε πίσω στο σκορ με γκολ της Ναβροζίδου αλλά η Λαγούδη στο 21ο λεπτό έφερε το παιχνίδι στα ίσια. Στο 35ο λεπτό η ομάδα της Κατερίνης έκανε το 2:1 με την Τσακινίδου που ήταν και το σκορ ημιχρόνου.

Στο 2ο ημίχρονο η ομάδα μας αντέδρασε και πάλι με την Λαγούδη κατάφερε να ισοφαρίσει στο 65ο λεπτό. Όλα έδειχναν ότι το παιχνίδι θα έληγε ισόπαλο αλλά στο 82ο λεπτό η ομάδα της Κατερίνης κατάφερε να πάρει εκ νέου το προβάδισμα. Με την Σκαμπαρδόνη Από εκεί και πέρα η ομάδα μας πίεσε για την ισοφάριση όμως σε μια αντεπίθεση στο 90 δέχθηκε και τέταρτο γκολ από τη Ζιώγα  και το παιχνίδι τελείωσε με 4:2 υπέρ των οικοδεσποίνων.
Να τονίσουμε εδώ ότι η ομάδα μας έπαιζε χωρίς την Μπούρα, Νικολάου και Σακελάρη.
Στην επόμενη αγωνιστική η ομάδα μας υποδέχεται την ομάδα του Φιλυριακού που στην 1η αγωνιστική κέρδισε άνετα με 4:1 την ομάδα των Σερρών.

Για την ομάδα μας αγωνίστηκαν οι:
Γκουλούμη, Μυλωνά, Μπλούτσου, Τασούλη, Πούλιου, Ζαμπουρίδου, Ντόκου, Λαγούδη, Δελερέ (70’ Δρακάκη), Καραγκονούλη, Νέστορα (75’ Ζίκου).    

Τα αποτελέσματα της αγωνιστικής:
Πιερίδες Μούσες : Α.Σ. Μετέωρα 4:2
Μαγνησιακός : Αμαζόνες Δράμας 0:5
Φιλυριακός : Πανσερραϊκή 4:1
Ρεπό: Αμαζόνες Καλυβίων

Εδώ θέλω να «ευχαριστήσω» την Δ.Ε. του Γυναικείου ποδοσφαίρου που μου έστειλε το Δελτίο Τυπου για τον νέο χρηματοδότη – βοηθό, ειλικρινά δεν ξέρω την ιδιότητά του στην ομάδα. Αλλά είμαι σίγουρος ότι αν βγάλει δελτίο τύπο για τον φροντιστή, τον κηπουρό, το παιδί που κουβαλάει τα νερά θα μου το στείλει. Με λυπεί το γεγονός ότι είμαι δίπλα στην ομάδα από την πρώτη στιγμή όταν τα άλλα ΜΜΕ δεν έγραφαν ούτε μία γραμμή για αυτήν την ομάδα και τώρα να στέλνονται σε αυτά Δ.Τ. και εγώ να είμαι στην απέξω. Δεν πειράζει εγώ θα είμαι δίπλα στην ομάδα είτε το θέλετε ή όχι.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου